środa, 26 lutego 2014

czemu mnie nie było, czyli troszkę prywaty

Cześć !
Jak dobrze pamiętam ostatni post na blogu pojawił się 10 lutego. Od tego czasu nie było mnie troszkę ponad dwa tygodnie.
Jednak nie bez przyczyny.
12 lutego przyjechała do mnie mama z bratem. Dopiero 24 lutego wrócili do siebie, a odwiedzą mnie znowu - tym razem w trójkę pod koniec kwietnia :)
Z rodzinką nie widziałam się ponad dwa miesiące, ale to kwestia przyzwyczajenia. Oni przyjechali do Polski po pół roku czasu. Sami rozumiecie, musiałam poświęcić trochę czasu rodzinie :) Dlatego też blog, dieta, ćwiczenia odeszły na bok.
Do tego doszło ciągłe poszukiwanie pracy, które skończyło się fiaskiem. Jednak poratowano mnie w Urzędzie Pracy i dostałam staż w Urzędzie Skarbowym. Cieszę się niesamowicie, zaczynam już 10 marca :) !
Nadal trwa remont mieszkania u siostry mojego Kochanego. Z racji jej błogosławionego stanu, pomoc jest jak najbardziej potrzebna :)
Na koniec najlepsze.
Zaczynamy wspólne mieszkanie z Chłopakiem, tutaj też musimy poświęcić chwilkę czasu na urządzenie naszego kąta :)


Jednak już bliżej końca. I mam nadzieję, że wracam już do Was na stałe. Wkrótce na blogu pojawią się nowe posty. Nie długo też powracam do ćwiczeń, bo przecież sezon bikini już nie długo :) !
Lato latem, ale przecież każda chce wyglądać fit nie zależnie od pory roku :)

Na chwilę obecną planuję na dniach rozpoczęcie misji z Michałem ze slank.pl - może macie ochotę dołączyć ?

Na dzisiaj tyle, oczekujcie kolejnych postów.





Miłego dnia Robaczki :)

3 komentarze:

  1. Hej,
    Możesz coś więcej opowiedzieć o tym slank.pl? Co to jest czy to płatne? Na ich stronie zupełnie nie ma informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację o tej stronce. Jest naprawdę ciekawa :). Pobawie się nią trochę w wolnej chwili!

      Usuń
  2. też jestem ciekawa tego slank. pl ;) czekam na kolejne notki ;)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń