czwartek, 6 marca 2014

środa popielcowa - szansa na zmianę

Witajcie Kochani !
Ciekawi mnie z jakiego powodu weszliście przeczytać nowy post. Kierowała Wami na pewno ciekawość o jaką zmianę chodzi. Niektórych z Was mogę zawieść, ponieważ nie chodzi tutaj o typową zmianę duchową. Nie jest to post skierowany to wierzących, nie wierzących czy kogo jeszcze.
W tym poście chciałam napisać, że w Naszym życiu jest wiele przełomowych momentów i nie ważne czy ktoś jest zagorzałym katolikiem czy wręcz odwrotnie, bo moim zdaniem jest to każdego z osobna indywidualna sprawa - ale nie o tym ;)

Ile razy mówimy: od poniedziałku przechodzę na dietę, od Nowego Roku zmieniam swoje życie, od nowego miesiąca zaczynam ćwiczyć, ect, ect. Wydaje mi się, że każdy z Nas przynajmniej raz przechodził przez taki okres.

Wydaje mi się, że nawet okres postu jest świetnym momentem do rzeczywistej zmiany czegoś w naszym życiu. Wczoraj miała miejsce Środa Popielcowa, od tego czasu przez 40 dni obowiązuje post, aż do Świąt Wielkiej Nocy. Post, postem - każdy przeżywa go na swój sposób. Ja również postanowiłam wykorzystać ten okres w szczytnym celu. Mimo, że moja waga jest prawidłowa to nie omieszkam się przeznaczyć tego czasu na....rozwód ze słodyczami. Będzie na pewno powolny i ciężki. Pewnie dużo razy upadnę, ale tylko dzięki temu przynajmniej spróbuję żyć zdrowiej. Słodycze nie żądzą moim życiem, ale każdy z Nas ma chwilę słabości. Przecież możemy ograniczyć nawet te niewinne grzeszki. Mam nadzieję, że dzięki dobremu początkowi jeszcze wiele dobrych rzeczy wydarzy się nie tylko do czasu wakacji :) !
Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to w poniedziałek ruszam z misją - pozbądź się tłuszczyku :)


To co ? 40 dni bez słodyczy :) ?





Trzymajcie się :)

3 komentarze:

  1. trzymam kciuki :) uda się na pewno ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dietę samemu trudno zbilansować. o ile uda sie dopasować kalorie to może być za mało minerałów i witamin. Dieta Allevo jest wyjątkowo mądrze przemyślana i dobrze zbilansowana. warto się z nią odchudzać bo nierobi krzywdy a jest skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog - Dietetyka to bardzo ważna dziedzina i cieszy mnie że tyle osób zaczyna się coraz bardziej tematem interesować. Korzystając z okazji zapraszam do poczytania bloga naszego dietetyka http://jeszfresh.pl/blog

    OdpowiedzUsuń