sobota, 12 marca 2016

co było nie wróci #12

Cześć,

Przepraszam, że w ostatnim czasem bardziej mnie nie było na blogu niż byłam.
Jednak mam nadzieję, że już wracam do żywych.
Mimo tego, że od czwartku znowu mnie dopadło coś okropnego.
Osłabienie, "lekka" gorączka - generalnie nie za ciekawie.
Mam nadzieję, że Wy się nie dajcie wiosennej chandrze :)

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować swoje zdjęcia, dzięki którym pokażę Wam jak minął mi luty :)
Zapraszam,



Nowy miesiąc nowa pogoda - tak przynajmniej myślałam.
Jednak luty szybko mnie obudził kiedy taka pogoda ukazała mi się w sobotnie popołudnie.


 Koniec stycznia/początek lutego to dla każdego studenta (a przynajmniej dla większości) to czas sesji.
Na zdrową przekąskę do nauki wybrałam biedronkowe nerkowce, mniam !


 Łup, łup - jak luty to i tłusty czwartek :D
Z ręką na serce przyrzekam, że zjadłam tylko jednego pączka - zresztą właśnie tego widocznego na zdjęciu.
A jak było u Was :D ?


 Mój stosik wstyd nadal prezentuje się tak, jak powyżej... .
Chociaż nie !
Zaczęłam czytać książkę Bena Carsona Cudowne ręce, jednak JESZCZE (!) nie skończyłam... .
Co u Was jest teraz na książkowej tapecie :) ?


 Coś a'la tagaietelle w sosie śmietankowo-szpiankowym z łososiem.
Robione po raz pierwszy - komentarz chłopaka ?
Zmarnowałaś łososia Czy Wasi mężczyźni przepadają za zieleniną :> ?


 Wiecie, że lubię wieczory spędzone przy zapalonych świeczkach czy tealightach.
Uzupełniłam zapas i wybrałam Białe kwiaty z Aril kupione w Biedronce.
Jednak zapach nie przypadł mi do gustu, więc spełniają swoją rolę w łazience.
Teraz czekam na ciekawe zapachy w Biedronce ;)
Jaki jest Wasz ulubiony ?



Miałam ciutkę wolnego to trochę popiekłam.
Ciasteczka z ciasta z francuskiego z marmoladą :)

Szybkie to wykonania i równie szybko znikają.


Apropo książki, którą zaczęłam czytać :>
Refleksyjny, a jednocześnie motywacyjny cytat.



Z bieganiem bywa różnie, więc wzięłam się za rowerek.
10km w 33:53 minuty - dobry początek.


W ten sam dzień wybrałam się na spacer - skoro mam opory do biegania to spacerowi nie mogę się oprzeć :)


Eh...przecież relaks należy się każdemu :) !


W końcu mam swoje bonsai :) !
Szkoda, że dopiero dowiedziałam się, że jest to drzewko dla cierpliwych :P
Na ten przykład widoczny na zdjęciu hiacynt zdążył już przekwitnąć :>


Największy motywator lutego.
Co sądzicie ?


Kaszotto inspirowane jednym z filmików Rock Glam Princess.
Polecam, gdyż jest baardzo dobre, lubicie ?


Dziadek ociągał się przed kupieniem kompana do welonki, której partner odszedł za Tęczowy Most.
Od czego ma się wnuczkę ?
Nie musiał długo czekać, bo sprawiłam mu nową welonkę :)
Skubana zaprzyjaźniła się z 40cm glonojadem zamiast z welonką.


Yyy..jak to ?
Śnieg ?
Na prawdę ?!


Aaaa !
Lutowe pudełko BeGlossy !
Lepsze niż styczniowe, zobaczymy co przyniesie marzec :)


Małe kąpielowe przyjemności :)
Mydełko i pastylki do kąpieli.


No i wszystko w temacie :D !
Muszę sobie takie sprawić do ramki :)


Jajko sadzone i avokado - uwielbiam.
Zakochałam się :) !


Piękności z wcześniej wspomnianego zdjęcia :)


Opis zawartości dwóch tegorocznych pudełek z BeGlossy i moje opinie.
Jeśli nie widzieliście, to serdecznie zapraszam tutaj :)



Tak wyglądał u mnie luty, a jak było u Was :) ?
Jeśli macie ochotę to zapraszam Was jeszcze na wpis o moich ulubieńcach 2015.


Do następnego, 

5 komentarzy:

  1. szpinakową potrawkę również robiłam, łosoś też bardzo często u mnie ostatnio bywa, w różnej postaci, ale to inna bajka, walczymy z anemią więc i dieta o 100% inna,
    z tej też przyczyny biedronkowe nerkowce kupuję podobnie jak Ty dość często, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Powrotu do zdrówka życzę :) ja bardzo lubię pomarańczowe świeczki z Biedry o ile dobrze je kojarzę :) u Ciebie znowu mnóstwo pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie luty to żonkile, hiacynty i semilacowe cuda na pazurkach :)) dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda to kaszotto - szybko rzuciłem okiem i jest pełno przepisów w internecie. Wcześniej tego nie znałem, a uwielbiam każdą kaszę - już wiem co będę jeść w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kaszotto mniam , mniam, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń