wtorek, 8 marca 2016

motivation in ... #55

Witajcie Kochane,

To już 55 tydzień naszych motywacji i wciąż zdobywa Wasze serca z czego bardzo się cieszę.
W ostatnim czasie - kiedy opuściłam troszkę bloga, męczyłam się z przeziębieniem.
Od kilku dni męczy mnie kiepskie samopoczucie ze względu na pogodę, od której jest ono bardzo uzależnione.
Złe samopoczucie jest przyczyną wielu spraw, które ostatnimi czasy poszły nie koniecznie po mojej myśli.
Jeśli jednak ma to być post motywacyjno, to nie ma co narzekać !
Czas naładować akumulatory !




















































Korzystając z okazji chciałabym wszystkim moim Czytelniczkom z okazji Dnia Kobiet złożyć najserdeczniejsze życzenia. Abyście każdego dnia wśród natłoku obowiązków i różnych spraw znalazłyście chwilę dla siebie :) ! 






Ściskam, 

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i dla Ciebie Kochana :) mi dzisiaj przyda się kop do działania, bo jestem wyjątkowym leniem jeżeli chodzi o cardio

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądając te zdjęcia to widzę, że też nie jednego pana by zmotywowały. Jednakże, najważniejszą motywacją jest i tak ta wewnętrzna, bez niej ani rusz.
    Pozdrawiam i tak trzymać

    OdpowiedzUsuń