środa, 23 października 2013

czas próby - dołączycie :) ?

Witajcie,
Mam nadzieję, że powoli się wyrabiam.
Jak wiecie na chwilę obecną szukam pracy. Postanowiłam sobie, że jeśli nie znajdę jej do poniedziałku - oczywiście będę szukać cały czas, wtedy postaram się bardziej popracować nad sobą.
Planowałam ćwiczyć przez miesiąc, jednak co tydzień z inną trenerką. Tiffany, Mel B, 6 - minutówki z Ewką i ostatni tydzień, coś z Waszych propozycji :)
Jednak kiedy szukałam treningów, aby się Wam pochwalić trafiłam na cały 'ułożony' trening z Mel B + tiffoczki. Stwierdziłam, że to właśnie to !
Założenie jest takie, że będę ćwiczyć od poniedziałku do piątku. Sobota i niedziela to czas dla...duszy :) Jeśli mi się uda to pokażę Wam, jak teraz wyglądam i zamieszczę pomiary. Postaram się również dołączyć moją wagę :)
Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to zaczynam od poniedziałku z tym treningiem :)
Do tego zamieszczam dołączyć, ot tak dla siebie - przysiady, plankt + ściankę :)
Będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie miały ochotę do mnie dołączyć.
Oficjalne info postaram się zamieścić w niedzielę, najpóźniej w poniedziałek :)
Czekam na Wasze komentarze i opinie :)














Trzymajcie się Biedroneczki :)

10 komentarzy:

  1. lubię takie motywacje;p i 3mam kciuki za ciebie. Czekam na fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam ćwiczyć w domu, wolę pójść na siłownię lub zajęcia fitness;) Ale trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. na moich treningach Mel B gości bardzo często, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzykam kciuki! ;) uwielbiam Mel B, szczególnie za ten humor podczas ćwiczeń :))

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiłam na podobny trening na YT, ale w jednym pliku. całkeim fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za odwiedziny! Widzę, że w Twoim życiu nadszedł czas na zmiany... rewolucja z pracą, sobą... może i to dobrze :) że coś się dzieje... w razie czego służę pomocą. Dodałam Twój blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie pupy na tych fotkach :) mam nadzieję, że dobrze Ci pójdzie !

    OdpowiedzUsuń
  8. jak współpraca z FITWITHME ? obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń