środa, 30 października 2013

trochę inaczej, trochę pytań i przemyśleń

Cześć Kochane !
Dzisiaj trochę inaczej. Nie w tematyce fitnessowej czy zdrowotnej, ale o tym zaraz.
Od poniedziałku miałam zacząć powrót do ćwiczeń jednak z kilku powodów o.s.t.a.t.e.c.z.n.i.e. muszę przenieść ten wielki dzień na przyszły poniedziałek.
Dzisiaj mam dla Was trzy tematy. Mam nadzieję, że (jak zawsze) mi pomożecie.

Już 7 listopada mija 2 lata odkąd jestem ze swoim Chłopakiem. Z tej okazji, ale nie tylko powiedział, że kupi mi króliczka. Zastrzegłam sobie, aby to była dziewczynka :D No i właśnie...jak jej dać na imię ?! Myślałam nad Milką lub Alpen, mój Chłopak wymyślił dzisiaj Lili. Podobne, które wpadły Nam do głowy to Didi i Eti. Chciałabym się dowiedzieć, co Wy sądzicie na ten temat. Może macie, jakieś ciekawe pomysły na imię dla mojego nowego pupilka :) ? Maleństwo ma trafić do mnie w przyszły weekend. Mam nadzieję, że nic się w tej sprawie nie zmieni. Jeśli macie króliki i mielibyście ochotę podzielić się ze mną ważnymi informacjami na ten temat to byłabym bardzo wdzięczna :)









Ostatnio pisałam Wam, że straciłam pracę. Obecnie strasznie trudno jest znaleźć, jakąkolwiek "normalną" pracę. Jestem już tak zniesmaczona, że ostatnio myślałam nad chałupnictwem. Przecież skręcanie długopisów lub klejenie kopert nie może być, aż tak trudne. Praca w domu, same ustalacie godziny pracy - super ! Tak, wiem. Są ludzie i ludzie, czyli często można trafić na oszustów, niestety... . Co sądzicie na ten temat ? Miałyście, jakieś doświadczenie w takiej pracy ?



No i teraz temat numer jeden.
Już jutro Halloween, a w piątek Dzień Wszystkich Świętych.
Jak podchodzicie do tego tematu ? Akceptujecie zabawy, które przyszły do Nas z Ameryki ? Czy może jesteście całkowicie przeciwni takim pomysłom ? Będziecie jutro świętować ? Stroje, cukierki albo psikusy, zabawa ? Jak będziecie obchodzić najbliższe dwa dni ?

























Czekam na Wasze opinie :)
Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. Lili najbardziej mi się podoba. Najważniejsze znaleźć umiar ;) masz czas na imprezę, miej też czas powspominać tych, którzy odeszli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akceptuje święto w jego minimalistycznej wersji i nie koniecznie z cukierkiem czy psikusem..Trochę taktu, umiary i równowagi we wszystkim się sprawdza. Ale czy musimy czerpać z zachodu..? Nie, nie musimy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie królika radziłabym jednak rozważyć jeszcze raz płeć.Polecam bardziej samczyka,niestety wiele samic kiedy dojrzewają i przychodzą ruje staje się strasznymi zołzami,gryza i drapią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lili bądź Milka;) moje typy. Chyba najbardziej Milka nawet;-)
    Co do chałupnictwa nie mam zdania... a co do haloween - ja nie obchodzę ŻADNYCH świąt;) nie lubię

    OdpowiedzUsuń