wtorek, 12 listopada 2013

to już jutro - wielki dzień :)

Witajcie Kochani !
W końcu, a przynajmniej mam nadzieję zabrałam się za dobór treningu. Zaczynam od jutra. Dzisiaj natomiast chce się z Wami podzielić moim ostatecznym treningiem na najbliższy czas :) No i może któraś z Was do mnie dołączy i razem będziemy liczyć spadające centymetry :) ?

Z innej beczki pochwalę się Wam, że kicajek jest już ze mną. Na dniach, pokażę Wam jego pierwsze zdjęcia :)

Z racji tego, że pomieszkuję z moim Ukochany, który chodzi na siłownię to jeszcze zażywa odżywki - białko. Myślę, że jak sobie wypiję odpowiednią ilość po skończonym treningu to przecież mi nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie - co sądzicie :) ?

Teraz do rzeczy.

Zdjęć nie opanowałam, ale za to mam dla Was moje wymiary, mierzone w dość specyficzny sposób :P

talia: 68 cm
pępek: 76 cm
biodra/boczki: 84 cm
udo: 54 cm
waga: do uzupełnienia ;)



Niżej wklejam filmiki, z którymi zamierzam ćwiczyć od jutra.

1. Rozgrzewka;



2. Trening ramion z Mel B:







3. Znane już wszystkim tiffoczki :)




4. Brzuch - trening z Mel B




5. Six Pack Abs:





6. Trening nóg z Mel B:





7. Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud z Fittapy #1:





8. Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud z Fittapy #2:






9. Rozciąganie z Mel B:







Ćwiczenia dodatkowe:

I Przysiady - na początek 50, później co dzień więcej o 10 ;)
II Ściana płaczu - wytrzymaj tyle, ile dasz radę :)
III Deska - jak wyżej

















Pracuję na piękną pupę, brzuch i nie tylko. A Ty ?




Dajcie znać, kto dołącza :)


Trzymajcie się :)

8 komentarzy:

  1. Mel B jest niesamowita, powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dołączam, tylko że już od wczoraj ;) Do 14-tego grudnia muszę zrzucić przynajmniej 5 kg, a najlepiej 7 lub 10. Sama mnie tu zaprosiłaś, to wiesz ;)
    Obserwuję kochana ;*
    +Odpowiedziałam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. i powodzenia jeszcze życzę ;3 (nie dziękuj, bo zapeszysz <3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do białka to ostatnio sama się spytałam czy pić czy nie i uzyskałam odp że nie ! tylko dla zdesperowanych hihihi , a co do ćwiczeń to powodzenia ja ćwiczę 3 tydzień i korzystam z 70% tych filmików które przedstawiłaś , a mam zamiar wykorzystać wszystkie , więc się dołączam , trzymaj za mnie kciuki !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie ćwiczę już z gotowymi zestawami, tylko sama sobie takowy stworzyłam. Czy to dobrze, czy źle - przekonam się, dałam sobie czas do końca grudnia na śledzenie rezultatów i reakcji mojego ciała;-)
    Co do odżywki - kompletnie się tym nie interesuje, więc się na tym nie znam:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mel B ma fajną sylwetkę. Ciekawe jakie ma wymiary, wzrost i wagę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak patrzę na energetyczną i zgrabną Mel B to aż mam ochotę ćwiczyc. Nie poddaje się, choc mam słabosc do dobrego jedzonka kupiłam sobie DrSlym na napady głody i walczę dalej ;))

    OdpowiedzUsuń