niedziela, 28 września 2014

coś na start !

Witajcie.

Przez ten tydzień szukałam treningu dla siebie. Szczerze mówiąc trudno było mi się na coś zdecydować. Tym bardziej, że miałam troszkę przerwy we wszelkich ćwiczeniach.
Po długich namysłach postawiłam na coś prostego i przyjemnego. Moim zdaniem te wyzwanie będzie idealne na początek kolejnej przygody :) Zdecydowałam się na...:



W Y Z W A N I E 

CO OSIĄGNIESZ DZIĘKI "TIFFOCZKOM" PRZEZ 30 DNI ?




http://www.kalbi.pl/kalendarz-pazdziernik-2014



Ćwiczymy od poniedziałku do piątku (29.09 start). W weekend odpoczywamy. Zróbmy wtedy coś dla siebie, spędźmy ten czas z Najbliższymi :)

Na zielono będą zaznaczane dni, kiedy wyzwanie było wykonane.
Na czerwono (czego nie dopuszczam do siebie) dni, kiedy wyzwanie nie odbyło się.
Swoje "czerwone dni" możemy odpokutować w weekend.


Co ćwiczymy ?







+ 100 przysiadów dziennie




Wyzwanie od 29.09 do 7.11 !


Na dniach przedstawię Wam swoje zdjęcie i odpowiednie wymiary.
Trening lekki i przyjemny. Moim zdaniem idealny na początek.


Jeśli macie ochotę dołączyć to serdecznie zapraszam. W grupie raźniej, w grupie siła :)
Razem możemy osiągnąć więcej, niż Ci się wydaje :) !




Czekamy na efekty.

Pozdrawiam Was serdecznie :) !

1 komentarz:

  1. Dobrze, że masz rozpiskę z planem, dzięki czemu wiesz kiedy co robić. To na prawdę bardzo pomaga ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń