poniedziałek, 29 września 2014

motivation in monday #1

Cześć !

Dzisiaj krótko i treściwie.
Podobno nie lubimy, a wręcz nienawidzimy poniedziałków.
Ten dzień na tyle całego tygodnia jest uważany za najgorszy, jaki tylko w kalendarzu może istnieć.
Szkoda.
Moim zdaniem każdy dzień jest dobry. Zależy to tylko od Twojego nastawienia :) !

Dla tych, którzy potrzebują motywacyjnego kopa - kop motywacji.
Dla tych, którzy poniedziałki polubili - jeszcze większa dawka energii :)


Dla mnie rozpoczyna się dzisiaj pierwszy dzień mojego wyzwania. A Wy, jak rozpoczynacie tydzień ?
Trzymajcie za mnie kciuki :) !


































Duużo energii na nadchodzący tydzień :)!



motivation by Google grafika

4 komentarze:

  1. Ależ pozytywna dawka motywacji :) Miło mi się oglądało :)

    Zapraszam serdecznie do siebie:
    positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jA swoijego wczorajszego poniedziałku nie cieprpie był beznadziejny!! Motywację jak zwykle wskazane;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała dawka energii.
    Nawet osoby motywujące inne potrzebują czasem inspiracji dla siebie i wzmocnienie własnej motywacji. Ja to dziś znalazłam na Twoim blogu. Dziękuje.

    I zapraszam do siebie:)
    pieknotostanumyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam uwielbiam poniedziałki bo po niedzielnym leniuchowaniu moge wkocu sie wypocic :)) i dostarczyc dawke endorfin :))

    OdpowiedzUsuń