środa, 1 lipca 2015

co było nie wróci #4

Cześć,

Dzisiaj pierwszy lipca.
Piękna, słoneczna środa.
To dobry dzień na post z serii co było nie wróci - czyli podsumowanie czerwca.

Zapraszam,




 szukałam czegoś dla włosów. generalnie kompletnie nie jestem zdecydowana. wrzuciła keratynę, odżywkę
z Isany i "super gumki", które koleżanka włosomaniaczka strasznie zachwalała. ona kupiła swoje trzy za bodajże 25 złotych, a ja swoje trzy za 5 złotych. no cóż. gumki nadal leżą nie rozpakowane...
.


 rozpieszczam mojego chłopaka łakomczuszka :)
przecież czasem można.


moje pierwsze w życiu wykonanie fasolki. tutaj próbowałam zrobić tak, jak mama - czyli w "panierce". za dużo paprania,
a i bez tego jest dobra. do tego ziemniaczki ze świeżym koperkiem i kurczak w ziołach :)


pierwsze upalne dni. jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :P
p.s moje nogi w rzeczywistości nie wyglądają tak strasznie ;)


szał zakupów, który ogarnął mnie do zdaniu najtrudniejszych ćwiczeń. jednak ostatecznie mi przypadły tylko sezamki...


zoo, zoo, zoo. uwielbiam zoo i uwielbiam zwierzaki. szkoda, że wybraliśmy się do niego w +30 stopni...tutaj pelikany :)


a tutaj sarenki :)
zwierzaków było strasznie dużo, ale nie będę zarzucać was ich zdjęciami. sami wybierzcie się do zoo :)


 coś się dzieje. bije dzwon, ale nie wiadomo, w którym kościele.
sałatka: brokuły, makaron, pomidorki koktajlowe i kukurdzydza


biegałam.
generalnie, więcej razy niż tutaj jest zdjęć.
ale te na dowód :P


wiecie, co z tego będzie ?
przepyszny łosoś zapiekany z serem i z pieczonymi ziemniaczkami :)


 uwielbiam lato za: nektarynki, ...


..., czereśnie,...


 ..., arbuza, ...


 ..., no i truskawki <3


coraz bliżej koniec sesji, więc coraz częściej znajdziesz mnie w kuchni :)
tutaj ciasteczka z marmoladą z ciasta francuskiego -> klik :)


 moim zdaniem: najlepsze herbaty :) !


niestety zabrakło mi pamięci w telefonie, a bardzo chciałam się pochwalić, co zjadłam w Sphinksie :)
wyglądało to mniej więcej, jak na zdjęciu. kurczak z kieszonką: pierś z kurczaka nadziewana serem
i brokułami, z warzywami na parze i sosem tzatziki :)


 jeszcze w trakcie sesji. nie ma za dużo czasu dla siebie, ale w wolnej chwili można coś poczytać. pod ręką akurat Jesteś cudem w wersji komórkowej - więc, dlaczego nie :) ?


kuchicmy dalej i coraz częściej :)
pierwsze w życiu brownie. u koleżanki smakowało inaczej.
moje ostatecznie nie najgorsze. najbardziej gorzkie ciasto, jakie jadłam. jednak świetnie sprawdza się tutaj śmietana, jako dodatek :) jak dla mnie musi się przegryź przynajmniej z dzień i wtedy jest idealne.
prawdą jest, że trudno zjeść więcej niż jedną, góra dwie porcje ;)





Tak u mnie wyglądał czerwiec.
Jakoś zdecydowanie brakuje mi zdjęć z notatkami, ect :P
Uspokajam Was - uczyłam się i sesję mam zdaną. No dobra - w czwartek będą wyniki z ostatniego kolokwium.
Jednak generalnie mam już wakacje :)


Dajcie znać, jak u Was minął czerwiec.
Co ugotowaliście, upiekliście, przeczytaliście ? Gdzie byliście, co widzieliście i co ćwiczyliście ? :)



Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana! Zapraszam Cię do zabawy - Liebster Award. Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie na bloga po więcej informacji :)http://befitandsexystudentlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo smacznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nie cierpię tej gratki i serduszka. Obrzydlistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czereśnie i truskawki- mniam!! Obiady wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no u mnie zdecydowanie ten tytuł pasuje... ja obroniłam mgr i to dopiero nie wróci... :( aż mi smutno :p z jednej strony fajnie, już wolność aaale kurcze to były takie piękne czasy. ps. piękna fotorelacyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierś z kurczaka nadziewana serem wygląda bardzo zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o książce słyszałam dużo dobrego :-)
    obserwuje + zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo apetyczny ten Twój czerwiec :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam za SPAM, ale zaczynam prowadzić bloga. Jeśli ktoś chciałby schudnąć i szuka inspiracji i motywacji jak ja to zapraszam :)
    http://bycidealna1946.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie :D
    http://emissmodest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń