poniedziałek, 14 września 2015

motivation in monday #33

Cześć i czołem,

Dzisiaj na szybko w przerwie na pakowanie i sprawdzanie czy aby na pewno wszystko mam.
Dzisiejsze motywacje mam nadzieję, że będą dla Was bombą energii. Chcąc nie chcąc muszą wystarczyć Wam na cały tydzień.
W końcu nadszedł ten czas, że w końcu ja jadę odpoczywać.
Wyruszam we wtorek o 2.30, także trzeba się dobrze zorganizować.
Sił będę nabierać w cudownych górskich widokach :)
Za dużo gadania...łapcie dawkę motywacji na cały tydzień i dajcie znać, co macie w planach.








































W międzyczasie zajrzyjcie na wcześniejsze posty :)
Zapraszam do przeczytania recenzji Love, Rosie tutaj oraz do sprawdzenia co działo się u mnie w sierpniu, klik :)


Do zobaczenia za tydzień,

3 komentarze:

  1. Moja motywacja ostatnio spada także trzeba ją podbić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywacje zdecydowanie działają. Idę zrobić cardio.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń