poniedziałek, 8 sierpnia 2016

motivation in monday #59

Cześć i czołem !

Co tam u Was słychać w poniedziałkowe popołudnie ?
Towarzyszy mi dzisiaj dziwne samopoczucie, a właściwie to już od wczorajszego wieczora.
Nie wiem czy to wina pogody, zmęczenia czy jeszcze innych nieznanych czynników.
Bądź co bądź, planuję dzisiaj nadrobić zaległości, które nazbierały mi się w ostatnim czasie z powodu, np. mojego wyjazdu i dosyć napiętego lipca.
Przede mną ostatnie trzy tygodnie wolnego i od września zaczynam praktyki.
Dzisiaj wieczorem planuję (w końcu!) poćwiczyć :) !
Z racji tak, że mamy poniedziałek czas na poniedziałkowe motywacje :)
Dzisiaj misz-masz.
I stąd pytanie do Was, wszystkich odwiedzających, chłopaków i dziewczyn, kobiet i mężczyzn - napiszcie co motywuje Was najbardziej jeśli właśnie chodzi o nasze 'poniedziałkowe motywacje' -> fit ciała dziewczyn/mężczyzn, motywujące napisy czy może fotki fit jedzenia :) ? A może całkiem co innego ?
Podzielcie się tym, co wam dodaje powera :)

























































Pięknego tygodnia,

5 komentarzy:

  1. Jako że jestem kobietą, to na mnie niesamowicie działają wysportowane sylwetki kobiet. Takie, które sama bym chciała osiągnąć (a o takie trudno, bo jestem niska i nigdy nie będę tak dobrze wyglądać, jak szczupła kobieta, która ma 170 cm), ale motywacyjne napisy również są spoko. No i kiczowate, totalnie już oklepane motywacyjne hasełka, chociaż wstyd się przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Wpis trafiony na 100% nic tylko brać i wydrukować :D

    pozdrawiam,
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie motywują zdjęcia wysportowanych kobiet, ale nie tych z okładek czasopism a prawdziwych osób. Dlatego właśnie lubię instagrama bo mogę obserwować relistyczne osoby, które zmagają się z kilogramami, ćwiczą aktywnie itp. Zdjęcia ścianięte z internetu są fajne, ale na dłuższą metę mnie nie motywują.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo faaajny blog!:) ciesze się, że tutaj trafilismy - dostarczy nam wiele motywacji :)
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ci motywacyjni panowie na zdjęciach są naprawdę bardzo motywacyjni :D aż z tego wszystkiego po jedzonku czas wyjść na rower i zgubić nabyte dziś kcal :D

    OdpowiedzUsuń