poniedziałek, 29 sierpnia 2016

' motivation in monday #61

Dzień dobry,

Witajcie w ostatni, wakacyjny poniedziałek sierpnia :)
Już w czwartek rozpoczęcia roku, ale studenci mogą się cieszyć jeszcze miesiącem wolnego.
Chociaż nie wszyscy, jak choćby ja.

Zauważyłam zależność: kiedy mam dosyć czasu, aby zrobić cokolwiek - nie robię nic, bo trudno mi się zebrać; kiedy mam dni załadowane obowiązkami na 120% mam czas na wszystko inne, co nie zaplanowane. Też tak macie :D ?

Odwołując się do ostatniego wpisu tutaj.
Cieszę się, że chętnie pomagaliście przy wyborze aplikacji na telefon - w większości było to Endomondo.
Jednak napiszę jeszcze raz i może teraz uda się Wam coś pomóc, bo ja już jestem bezradna w kwestii aplikacji i mojego telefonu... :/

Mam Androida, telefon Nokia X, brak sklepu google play.
Nie potrafię zalogować się do sklepu google mimo konta na gmailu.
Potrzebuję aplikacji, którą można pobrać bezpośrednio ze strony, a nie za pośrednictwem sklepu google play, gdyż nie mam takiej możliwości.... .
Możecie komentować albo pisać na thsummerbody@gmail.com :)
Korzystając z okazji zapraszam Was również na mojego Instagrama @thsummerbody

Teraz pozwólcie się zmotywować.



















































Słonecznego tygodnia,

3 komentarze:

  1. Patrząc na te zdjęcia aż chce się wskoczyć w strój do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sentencje. Takiej dobrej motywacji nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli masz telefon z androidem, a sklep play Ci nie działa to endomondo możesz pobrać z tej strony:
    https://apkpure.com/endomondo-running-walking/com.endomondo.android

    Na tej stronie znajdzisz większość aplikacji na androida bez konieczności posiadania sklepu play ;)

    OdpowiedzUsuń