poniedziałek, 19 września 2016

motivation in monday #64

Witajcie w poniedziałek,


Co prawda dzisiejszy poniedziałek jest bardziej jesienny niż letni, jednak to nie powód do braku aktywności.
Jeśli jednak kogoś zdążyła ogarnąć już (przed) jesienna chandra, jak co poniedziałek mam dla Was dawkę porządnych motywacji.
Lubicie jesień ? Jest to pora Waszej wzmożonej aktywności fizycznej, aby być "fit" na przyszłe wakacje czy ćwiczycie tak, jak do tej pory ?
Lepiej zaczyna się Wam ćwiczyć jesienią czy pora roku do rozpoczęcia przygody o swoje piękne ciało nie ma znaczenia ?
Dajcie znać w komentarzach.

Zanim podzielę się z Wami tygodniowymi motywacjami chciałabym Was zaprosić na poprzedni post
o kampanii "XI Nie porzucaj" oraz zachęcić do pomocy i udostępnienia :)
Pokażcie, że jesteście.
Pokażcie swoją moc :)










































Pięknego tygodnia,

5 komentarzy:

  1. mi jesien i zima nie sprzyja
    nie lubie zimna
    upaly +30 mi nie przeszkadzaja ;)
    slonko dodaje mi energii a wystarczy ze jest szaro za oknem a ja zapadam w sen zimowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    A w temacie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej najlepsze efekty osiągnęłam jeżdżąc na rolkach. Nawet nie wiedziałam, że tyle można schudnąć w tak krótkim czasie. Cała relacja u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacja na pewno do tego, aby wstać i ruszyć, się pobiegać. Ja staram się systematycznie po 40 min biegać, na razie motywacja jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, każdemu kto pracuje nad sylwetką takie posty motywacyjne są potrzebne!:)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń