poniedziałek, 9 grudnia 2013

plan na poniedziałek

Cześć !
Weekend się kończy i czas wrócić do rzeczywistości.
Chociaż chyba nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)
Poniedziałek to kolejny dzień treningowy - przynajmniej w mojej rozpisce.
Przedstawię Wam zestaw ćwiczeń, które będę jutro (a, właściwie dzisiaj) wykonywać.
Od poniedziałku do 20 grudnia pozostaje mi jedynie 6 dni treningowych.
Jednak od 7 stycznia ruszam 'na pełnej' :) !


Rozpiska :


1. Rozgrzewka:






2. Trening ramion:





3. Tiffoczki :) :





4. Pośladki :





5. Rozciąganie:








Jakie ćwiczenia polecacie :) ?
Macie już postanowienia na Nowy Rok ?
A może macie ochotę na jakieś wspólne wyzwanie od stycznia :) ?

Czekam na Wasze wyzwaniowe pomysły, jestem otwarta na każdą propozycję.
Chętnie coś zorganizuję coś dla Was, a przede wszystkim dla siebie.


----------------------------------------------------


Szkoda, że tak późno to zobaczyłam. Pewnie już wszystkie zostały wyprzedane. Szkoda, bo świetnie nadawałyby się na spis najsmaczniejszych dań w mojej kuchni... . A może są jeszcze w Waszych Biedronkach :) ?






---------------------------------------------------



Wszystkiego dobrego na nowy tydzień :)

1 komentarz: