czwartek, 5 grudnia 2013

prezent świąteczny - czyli współpraca ze sklepem naturcia.pl

Witajcie,
Kto czyta mnie regularnie wie, że od jakiegoś czasu jestem bez pracy. Co za tym idzie - ciężko z pieniędzmi, a święta tuż tuż. Trudno samej sobie sprawić prezent, a co dopiero najbliższym w takiej sytuacji...bo, przecież czasem trudno jest związać koniec z końcem i z trudem żyje się 'do ostatniego'.

O sklepie naturica.pl z którym udało mi się nawiązać współpracę dowiedziałam się przypadkiem z bloga 60cm w tali. Blog ten organizuje wyzwanie cellulitowe za pomocą body wrapingu. Z tego, co przed chwilą zauważyłam autorka bloga wrzuciła już post na temat pierwszych efektów. Ja również przy współpracy ze sklepem naturica.pl pragnę rozpocząć swoją przygodę z body wrapingiem.

Właścicielka sklepu naturica.pl , Pani Ula wyszła Nam wszystkim na przeciw i zorganizowała miesiąc grudzień - miesiącem darmowej dostawy, jeśli koszt zamówienia przekroczy wartość 30zł !
Hasło na darmową dostawę brzmi: Wyzwanie cellulitowe

Sklep naturica.pl oferuje Nam duży wybór kosmetyków do ciała, włosów, twarzy i nie tylko ! Znajdziemy w nim produkty przeznaczone do walki z cellulitem , półprodukty, kosmetyki dla mężczyzn i wiele, wiele innych.

Serdecznie zachęcam do odwiedzenia sklepu, bo jestem przekonana, że każda z Nas znajdzie w nim coś dla siebie :)
Dodatkowo pochwalę się profesjonalną obsługą Klienta, szybką odpowiedzią i wspaniałym kontaktem, który udało mi się nawiązać z Panią Ulą, którą serdecznie z tego miejsca pozdrawiam :)
Zapraszam również na blog sklepu.


Chciałabym zacząć swoją przygodę z body wrapingiem już od poniedziałku. Niestety na początek przewiduję tylko cztery zabiegi ze względu na świąteczny wyjazd (nieobecność od 20.12-29.12).
Swoją opinią i efektami na pewno się z Wami podzielę.

Produkt, który zamawiam to oczywiście folia oraz koncentrat cynamonowo - algowy BingoSpa.



Zanim rozpoczniecie przygodę z body wrapingiem, poczytajcie wcześniej na jego temat - pamiętajcie o przeciwwskazaniach !



Jakie są Wasze opinie w tym temacie ? Próbowałyście już ? Jakich kosmetyków używałyście ?

Czekam na Wasze opinie, pytania, komentarze :)


Pozdrawiam serdecznie,



P.S. Mam pytanie do "starszych" blogowiczek z blogspot.com: Jak mogę ustawić, więcej niż jeden link z bannerem, jeśli chodzi o 'współpracę'? Będę wdzięczna za odpowiedź, tutaj bądź priv.

5 komentarzy:

  1. słyszałam o świetnych efektach, sama jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. body wrappingu jeszcze nie próbowałam, ale z chęcią poczytam Twoje opinie :) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem bez pracy, kochana. od wtorku :(
    a co do tego koncentratu to go mam - na początek wrappingowania jest świetny, daje efekty a jednocześnie nie jest wybitnie mocny jeśli chodzi o palenie. kurcze, musze wrócić do moich wrappingów

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące, może wypróbuje :)
    http://fitnesscookmadame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Jestem ciekawa jak to wyjdzie, też walczę z cellulitem :) BUziaki :*

    OdpowiedzUsuń