poniedziałek, 20 stycznia 2014

slank.pl - rewolucja w odchudzaniu + zapowiedź konkursu

Cześć Kochane !
Pewnie już zdążyłyście poznać serwis Slank.pl .
Nie dawno otrzymałam możliwość, pewnego rodzaju współpracy z tym serwisem -to później.

Powiem Wam, że jestem tym serwisem oszołomiona. Biję wielkie pokłony dla Pomysłodawcy, ponieważ Slank.pl jest niesamowity.
Na pierwszy rzut oka powaliła mnie grafika serwisu. Nie ma nudy, ani mdłych kolorów - to jest serwis z tętniącym życiem ! Na dodatek daje Nam ogromne możliwości, a to jak je wykorzystamy zależy tylko od Nas. Ciekawostką jest fakt, że serwis jest bezpłatny (prócz misji). Dzięki serwisowi, który moim zdaniem uczy Nas przede wszystkim regularności - możemy obserwować, np. swoją wagę, ilość jedzonych węglowodanów, białek, tłuszczy, ect - po prostu obserwować swoje postępy, które przy najmniejszym nakładzie na pewno zauważymy :) !







Serwis pozwala Nam również na poznawanie nowych osób lub zapraszanie znajomych - mnie znajdziecie pod nickiem thsummerbody. Dodatkowo sami możemy tworzyć i brać udział w zakładach, do dyspozycji mamy również zakładkę 'dyskusję', gdzie dzieje się na prawdę wiele :)

Niżej kilka zdjęć serwisu 'od środka' :)
Zdjęcia z bloga: zdrowa-przemiana.blogspot.com














Aby móc wykonywać misję wystarczy wykupić Kartę Klubową, której koszt na cały rok wynosi 29,99 złotych. Jest to kwota, która pozwala na dalszy rozwój serwisu. Moim bardzo skromnym zdaniem cena jest bardzo okazyjna i aż grzech jej nie wykupić :)
Na chwilę obecną serwis oferuje Nam poniższe misje:

- zmień siebie i swoje ciało w 30 dni z Martą Stolarską i Kasią Żuk
- pokochaj bieganie z Rafałem Milczarek
- siódme poty dla pięknej sylwetki z Anią Baśkiewicz
- pożegnanie z tłuszczykiem z Michałem Derlickim
- jędrna pupa i płaski brzuch z Gabrysią Małyszko


Mam nadzieję, że przynajmniej zachęciłam Was do zarejestrowania się na stronie www.slank.pl


Na sam koniec razem z serwisem Slank.pl mamy dla Was niespodziankę.
Na dniach na blogu thsummerbody.blogspot.com znajdziecie informacje dotyczące konkursu, a do wygrania cenne nagrody. Mamy do rozdania dwie Karty Klubowe ! Dajcie znać czy jesteście chętne na konkurs i rozpoczęcie walki o nową sylwetkę :) !





Trzymajcie się ciepło :)

3 komentarze:

  1. ja jestem bardzo chętna na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero próbuję się zmotywować do zmiany diety i zaczynam leniwo ćwiczyć więc bardzo jestem zainteresowana takim konkursem :)

    OdpowiedzUsuń