środa, 29 stycznia 2014

z okazji urodzin... + konkurs ze slank.pl

Witajcie !
Taaak. Doczekałam się. Dzisiaj moje urodziny - wspaniała rzecz :)
Niestety Rodzice z Bratem nie mogą na nich być, ale na pewno będzie przy mnie Chłopak wraz ze swoim Rodzicami i Siostrą - my to już prawie, jak rodzina.
Urodziny to pewien czas podsumowań, podobnie jak koniec roku.
Jednak nie będę Was zamęczać moimi rozmyśleniami. Powiem tylko tyle... ostatnie "-naście" odeszło w nie pamięć ;)


Z okazji urodzin pragnę sama sobie życzyć, przede wszystkim konsekwencji w dążeniu do postawionych celów, silnej woli, ogromu motywacji i chęci, a także jak największej ilości pogodnych dni oraz umiejętności czerpania z każdego dnia samych dobrych chwil :) !











Na dniach przedstawię Wam mój ostateczny jadłospis urodzinowy - mam nadzieję, że uda mi się zrobić dużo smacznych zdjęć :) 




Teraz prezent, a raczej konkurs dla Was ! Dla tych stałych i nowych Czytelników mojego bloga :) !
Tak, jak kiedyś wspominałam razem ze serwisem Slank.pl mamy dla Was konkurs, w którym do zgarnięcia są dwie Karty Klubowe :) !

Chcesz, aby trafiły do Ciebie ? Nic prostszego. Zasady są baardzo proste, dodatkowo sami możecie zwiększyć swoje szanse wygranej :) !


Losowanie Kart Klubowych z
slank.pl
i thsummerbody.blogspot.com


Aby wziąć udział w losowaniu, musisz:
- zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
- być zarejestrowanym na slank.pl
- podać w komentarzu adres e-mail (w celu skontaktowania się w razie ewentualnej wygranej)
- zostawić w komentarzu wypełniony formularz

Aby zwiększyć swoje szanse, możesz:
- poinformować o rozdaniu na swoim blogu + banner   + 1 los
- polubić stronę na fb -> Lepsza wersja Ciebie   + 1 los


Do wylosowania: Karta Klubowa serwisu slank.pl

Czas trwania losowania:
29.01.2014 - 5.02.2014 + 5 dni roboczych na wylosowanie zwycięzców


Zwycięzcy: zostaną wybrani drogą losową. Wszystkie warunki zostaną dokładnie sprawdzone. Osoba, która złamie warunki losowania po jego zakończeniu nie będzie dopuszczona do kolejnych losowań we współpracy serwisu slank.pl i thsummerbody.blogspot.com

Regulamin:

1. Organizatorami konkursu są: serwis slank.pl oraz thsummerbody.blogspot.com
2. Do wygrania są dwie Kart Klubowe serwisu slank.pl
3. Aby wziąć udział w losowaniu należy spełnić dwa obowiązkowe warunki losowania.
4. Każdy uczestnik, który spełnił obowiązkowe warunki losowania może zwiększyć swoje szanse wygranej.
5. Czas trwania losowania: 29.01.2014 - 5.02.2014
6. Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losową w ciągu pięciu dni roboczych, od daty zakończenia losowania. 
7. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej drogą e-mailową.


Formularz losowania:


Obowiązkowo:
- obserwuję, jako:
- mój nick na slank.pl, to:
- mój adres e-mail, to:

Dodatkowo:
- poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: tak/nie
* link do posta o rozdaniu + banner:
- lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak/nie
* lubię, jako:



Banner:








Powodzenia :) !

14 komentarzy:

  1. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: Fitnelka
    - mój nick na slank.pl, to: Fitnelka
    - mój adres e-mail, to: acid.lady91@gmail.com

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie

    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Marta Motała

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: Anna S
    - mój nick na slank.pl, to: nolove33
    - mój adres e-mail, to: anulkakor3@wp.pl

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: tak
    * link do posta o rozdaniu + banner: rudylok.blogspot.com (baner z prawej strony bloga:))
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: An Ar

    Super konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat :)
    obserwuje, udostępniam :) karolinaostachowska1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: Karolina Ostachowska
    - mój nick na slank.pl, to: kala19871
    - mój adres e-mail, to: karolinaostachowska1987@gmail.com
    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie

    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Karolina Ostachowska

    OdpowiedzUsuń
  5. - obserwuję, jako: Cynthia
    - mój nick na slank.pl, to: Sweet Harmony
    - mój adres e-mail, to: calathea00@wp.pl

    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: tak
    * link do posta o rozdaniu + banner: http://zonka-bloguje.blogspot.com/2014/01/18-konkurs-i-slankpl.html
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Wiola C-a

    OdpowiedzUsuń
  6. - obserwuję, jako: Wilczyca
    - mój nick na slank.pl, to:Wilczyca123
    - mój adres e-mail, to:wilczyca138@gmail.com

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Marzena Wilk

    OdpowiedzUsuń
  7. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako:Darius.R *konto męża
    - mój nick na slank.pl, to: tusia
    - mój adres e-mail, to:k9darek@wp.pl

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie
    * link do posta o rozdaniu + banner:
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako:Justyna Rupnik

    OdpowiedzUsuń
  8. .hmm, no coś mi nie chce chyba komentarza dodać ;< ok, jeszcze raz bo żadna inforamcja o komentarzu mi się nie wyświetla ani sam komentarz ;<
    -obserwuję jako Monika Płoszaj

    -na slanku hermimal
    -monikaploszaj@gmail.com

    podlinkowany banner na blogu(proszę o informację, czy linkowanie działa) http://dinewithm.wordpress.com/2014/01/30/slank-pl/
    -lubię lepszą wersję ciebie na fb, jako Monika Płoszaj
    oby tym razem się komentarz udał ;xxxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako:Olaa
    - mój nick na slank.pl, to:ola92
    - mój adres e-mail, to:wolosz.ola@gmail.com (a na slank.pl olsssia@vp.pl)

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Kamil Okrasa (chłopak)


    OdpowiedzUsuń
  10. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: Katarzyna Fy.
    - mój nick na slank.pl, to: frotkaa
    - mój adres e-mail, to: fratczak.katarzyna@gmail.com

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie

    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Katarzyna Frątczak

    OdpowiedzUsuń
  11. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: Sylwia Rupińska
    - mój nick na slank.pl, to: Syl-wia
    - mój adres e-mail, to: srupinska@gmail.com

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie

    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: Sylwia Rupińska


    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    zgłaszam udział w konkursie na kartę.
    Mój formularz:
    Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: Dorota Rzeźnik
    - mój nick na slank.pl, to: doris1973
    - mój adres e-mail, to: d.rzeznik@vp.pl

    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu: nie - nie mam bloga :-(
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak - lubię, jako: Dorota Rzeźnik

    OdpowiedzUsuń
  13. mój nick na slank.pl to: Alena
    mój adres e-mail, to: midnight@onet.pl, ale kontakt : nevada.blues9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obowiązkowo:
    - obserwuję, jako: matynka622
    - mój nick na slank.pl, to:matynka622
    - mój adres e-mail, to:matynka622@o2.pl
    Dodatkowo:
    - poinformowałam/em na swoim blogu o losowaniu:tak
    - lubię Lepszą wersję Ciebie na fb: tak
    * lubię, jako: martyna gałka
    http://dwubiegunowydysonans.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń