poniedziałek, 27 kwietnia 2015

motivation in monday #16

Cześć,

Być może zauważyliście mały zastój.
Jednak jest to dla mnie czas, który poświęcam na przygotowania projektów, różnych form zaliczeń i kolokwiów. Przecież za miesiąc już sesja !
Mam nadzieję, że po części mnie zrozumiecie i nie będziecie mieli mi tego za złe :)

Dzisiaj ostatni kwietniowy poniedziałek pełen motywacji.
Mam nadzieje, że mijające poniedziałki były dla Was chwilą na naładowanie akumulatorów i pozyskaniem energii do walki na cały tydzień.

Dzisiaj nie będzie inaczej.
Przesyłam Wam swoją energię i uśmiech, poczęstujcie się :)
















































Udanego tygodnia Kochane,

7 komentarzy:

  1. Oczywiście pon jak zawsze musi być pełen motywacji i treningów. ;d
    PS. Myśle nad zakupem stroju kąpielowego jak na pierwszym zdj. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna motywacja :) Obserwuję i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam , na imie mam Ewa i aktualnie mam 27 lat.
    Pod koniec 2013 roku postanowilam troszeczke schudnac, moim celem bylo -40kg przez 3 lata.
    Przez pierwsze miesiace waga leciala ale nie az tak zeby to byl zadawalajacy wynik.
    Postanowilam popytac i siegnac po pewna pomoc, zdecydowalam sie zakupic AfricanMango w polowie 2014
    roku, ten oto produkt znajdziecie tutaj:
    >> skrocto.tk/1ADNb <<
    Jakies 2 tygodnie po starcie z AfricanMango waga zaczela powoli schodzic.
    W 6 miesiacy zrzucilam 20kg, pozniej juz dzieki 6 miesiacom z AfricanMango moglam ten wspomagacz
    odstawic , i w kolejne 4 miesiace zrzucilam 10kg, jak widac przy ciezkiej pracy,
    marzenia sie spelniaja, aktualnie moja waga spadla 35kg , ale to jeszcze kilka miesiecy do celu :) .
    Moze uda sie do wakacji!! :))
    Tu znajdziecie zdjecie przed i po: >> http://imgur.com/HloNLad <<
    Jesli chcecie sprobowac zapraszam , jesli zakupicie AfricanMango i napiszecie do mnie na
    ewa.dobrzyk@gmail.com dostaniecie moja tygodniowa rozpiske diety za darmo!
    Zapraszam i polecam AfricanMango! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ciałka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zauroczył mnie ten różowy strój kąpielowy, super. A ciało rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ciężkiej pracy trzeba włożyć w takie cała. Ale zdjęcia w pełni to wynagradzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiłabym się tej lemoniady aloha :)
    Pozdrawiam :)
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń