czwartek, 17 grudnia 2015

moje pomysły na świąteczne prezenty

Cześć,

Tak, jak obiecałam dzisiaj post, w którym pokażę Wam moje pomysły na prezenty dla najbliższych.
Niestety tak się podziało w tym roku, że nie spędzę świąt z rodzicami i bratem.
Prawdopodobnie spędzę wigilię z Chłopakiem, bądź ewentualnie pójdziemy do jego rodziców - jednak to nie to samo.
Mimo wszystko chciałabym, aby w ten wyjątkowy czas najbliżsi nie czuli, że o nich zapomniałam i spędzili naprawdę radosne święta.
Stąd też parę drobiazgów, którymi mam nadzieję wywołam uśmiech na ich twarzach :)
Jeśli ktoś się z Was zagapił, bądź jeszcze szuka pomysłu na prezent to zapraszam :)




Dla Taty:




Zestaw L'Oreal Men Expert Hydra 24H, a zestawie tak jak na zdjęciu: pianka do golenia, krem nawilżający i roll-on. Moim zdaniem prezent idealny na naszych tatusiów - kto by takim pogardził :>


Dla Mamy: 



Zestaw Astor "Jak pięknie być uwodzicielką", a w środku - lakier do paznokci, tusz do rzęs i kredka do oczu. Idealne trio, za którym moja mama się ostatnio rozglądała - jestem pewna, że to prezent w 120% trafiony :) ! Dodatkowo zaproszenie na manicure klasyczny z odżywką, bądź lakierowaniem i masaż pleców ciepłymi olejkami. Wierzę, że tym skromnym prezentem wywołam uśmiech na buźce mojej kochanej Mamy :) !


Moi Chłopacy: 



Który Pan nie lubi ładnie pachnieć ? Nie ważne czy ma lat -naście czy klika -naście :D
Dla Brata David Beckham "The Essence", dla Chłopaka: MEXX Fresh Man.
Dodatkowo brat zostanie obdarowany słuchawkami Philips :)





Kto lepiej zadba o swojego Mężczyznę, jeśli nie jego dziewczyna :) ?
Tym samym do mojego Chłopaka trafi ciepły sweter z C&A oraz czapka z Diverse :)


Ale to nie wszystko !
Każdy - no prawie, prócz chłopaka - zostanie obdarowany książką.
Jeśli śledzicie bloga, bądź instagrama to powinniście zgadnąć, co zamówiłam dla siebie.
Jednak jak obstawiacie pozostałe pozycje ? Co dla kogo ? Jak sądzicie :) ?





Jednak co to za święta bez słodyczy, haha :) ?
Każdy w swojej paczuszce znajdzie drobny słodki upominek.
Na zdjęciu nie uchwyciłam wszystkich dobroci ;)





Tak wygląda efekt końcowy.
Pakowanie prezentów wcale nie jest takie łatwe, jak może się wydawać :)
W tym roku postawiłam na tradycyjne papiery ozdobne ze sklepu.
Jednak już na przyszły rok szykuję coś naprawdę WOW :) !





W wolnej chwili kończę robić pierniki.
W tym roku robiłam pierniczki po raz pierwszy i chyba się rozpędziłam - ktoś chętny, haha :) ?














Mimo wszystko prezenty są skromne, ze względu na fakt, że moja mama musi je jeszcze dowieźć na miejsce - a to wcale nie będzie takie łatwe, ograniczenia bagażu robią swoje.

Dajcie znać czy Wy już macie kupione prezenty świąteczne i co w tym roku przygotowaliście dla najbliższych :)
Czekam na Wasze typy, co do pozycji książkowych.


Wszystkiego dobrego,

4 komentarze:

  1. Dla taty to zawsze najłatwiej jest wybrać prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie jestem mistrzem pakowania prezentów :) w moim przypadku prezentem często jest alkohol, bo jest bardzo uniwersalny. A mamie kupiłam kilka kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi kosmetykami dla facetów, to trochę się nie zgodzę. To znaczy owszem lubią, ale często dostają ich za dużo i stosik się gromadzi. A nie można się zapryskać na siłę, żeby zapasy się zużyły

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak sama wolę dobierać prezenty, rzadko decyduję się na gotowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń