poniedziałek, 21 grudnia 2015

świąteczne inspiracje

Witajcie Kochani,

Poniedziałek - dzisiejszy chyba najgorszy w roku, mimo wszystko.
Kiepski, ponury, zimny poniedziałek.
Dobrze, że to ostatni dzień na uczelni.
Totalnie mnie dzisiaj przewiało, zmarzłam niewiarygodnie.
Jakim cudem ma być jutro +10 stopni ?!
Eh... .
Z racji tego, że Święta coraz bliżej - a dzisiaj mamy poniedziałek, to zamieniłam nasze poniedziałkowe motywacje na świąteczne inspiracje.
Swoją drogą szkoda, że nie wpadłam na to wcześniej.
Jednak w przyszłym roku na pewno się poprawię :)
Może coś Wam przyjdzie jeszcze do głowy, może się zainspirujecie, może... .
Lubię oglądać tego typu zdjęcia, więc myślę, że Wam również przypadną do gustu :) !






























































Pochwalcie się swoimi ozdobami choinkowymi i dajcie znać, na jakim etapie przygotowania do Świąt jesteście :)
Tym samym zapraszam Was na mój ostatni post klik, gdzie przedstawiam Wam moje propozycje prezentów dla najbliższych.


Spokojnego tygodnia,

2 komentarze: