poniedziałek, 8 lutego 2016

motivation in monday #52

Witajcie Kochani,

Dzisiaj poniedziałek.
Zgodnie z naszą małą tradycją czas na poniedziałkowe motywacje.
Ostatni czas był dla mnie dosyć ciężki.
Jednak powoli wracam "do żywych".
Jutro jadę na uczelnie i załatwić parę spraw, a w środę w końcu do moich kochanych dzieciaczków.
Na uczelnię wracamy wstępnie 18 lutego, więc mam jeszcze chwilkę na odpoczynek.
Na środę umówiłam się z Dziadkiem na wypad na siłownię na świeżym powietrzu.
Dla mnie to mały krok w coś być może wielkiego, a Dziadkowi też dobrze zrobi.
Dzisiaj rowerek i spacer, a jak Wy spędziliście poniedziałek :) ?


















































Na koniec motywacja ode mnie.
Był rowerek i był spacer - jak obiecałam :)








Kto jeszcze z Was nie widział podsumowania stycznia to zapraszam tutaj :)

Wszystkiego dobrego,

3 komentarze:

  1. super motywacje :) co prawda dzisiaj już wtorek ale dobra motywacja zawsze się przyda :) u mnie troszkę słabo w ostatnich dniach z treningami ale wracam :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie siłownia póki co regularnie, a od soboty zaczynają się wyjazdy, więc zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle przepiękna i smaczna porcja motywacji!

    OdpowiedzUsuń