wtorek, 28 czerwca 2016

motivation in ... #57

Witajcie,

Wczorajszy brak 'motywacyjnego poniedziałku' w żadnym wypadku nie pojawił się z powodu brak chęci czy słabej pamięci.
Wczoraj od rana za oknem towarzyszyły mi ciemne chmury. Później padało do południa strasząc grzmotami, aż pod wieczór szalała taka burza, że pozbawiła mnie internetu.
Stąd też brak wpisu.
Jeszcze odpoczywam, a od poniedziałku chciałabym już coś na poważnie podziałać.
Jakoś w kościach czuję, że kopa dodał by mi kubek z GymHero, który znajdziecie tutaj.
Jednak kieszeń studenta jest skromna, więc póki co tylko podziwiam go na stronie :)
Tak ostatnio myślałam i chciałabym w przyszłym roku bez wstydu pokazać się w takiej bluzce - sądzicie, że może się udać :) ?




Nie przedłużając, mam dla Was kilka letnich motywacji.





































Słonecznego tygodnia,

1 komentarz: