piątek, 17 czerwca 2016

wracają motywacyjne poniedziałki !

Cześć !

Wczoraj miałam ostatni egzamin i mogę rozpoczynać studenckie wakacje :) !
Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości na blogu i zaciekawić Was nowymi postami.
Sprawdzając historię bloga zauważyłam, że ostatni post z serii motivation in monday ukazał się... 8 marca !





Wiem, że te poniedziałkowe motywacje cieszyły się dużym zainteresowaniem i wiem, że bardzo je lubiliście - nie raz o to pytałam.
Także zapowiadam, że w poniedziałek się widzimy :) !

Dodatkowo przez ostatnie miesiące zawirowań, załatwiania mnóstwa spraw, przeprowadzki i przygotowań do sesji nie za bardzo zwracałam uwagę na to co i jak jem. Dlatego troszkę jestem na plusie z kilogramami. Nie powiem Wam ile, ponieważ się nie ważę, ale zauważyłam że gdzieniegdzie jest mnie nieco więcej :)
Oczywiście nie ma tak, że przytyło mi się 15kg, mowa tu o 2-4kg :) Jednak mieć, a nie mieć... :)

Dlatego mam nadzieję, że uda mi się nad sobą popracować.
Teraz już tak na poważnie.
Sądzę, że okres wakacji jest czasem, który pozwoli mi zaplanować zdrowe i regularne posiłki, a i znajdzie się czas na ćwiczenia.

Podeślij mi proszę Wasze przepisy na zdrowe, a przy okazji pożywne śniadania czy obiady oraz Wasze ulubione zestawy ćwiczeń.
Może chcecie wspólnie rozpocząć walkę o lepszą wersję siebie ? Dajcie znać.

Ten tydzień będzie jeszcze zwariowany. Jak pisałam we wcześniejszym poście chcemy wyjechać na kilka dni i odpocząć :)
Ale po powrocie będzie B O M B A :)






Czekam na Was w poniedziałek, a tymczasem miłego weekendu :) !

1 komentarz:

  1. Jak ten czas mija, wydaje mi się,że motywacyjne poniedziałki były tak niedawno . Okres letni jest świetną okazją do zmian, ale nie tylko na lato tylko takich na stałe :) Czekam na poniedziałkowy post!

    OdpowiedzUsuń