środa, 7 sierpnia 2013

7.08 - co u mnie ?

Witajcie,
Trochę nie pisałam. Dzisiaj nadal nie 'ćwiczeniowo'.
Tydzień temu wysłałam dziewczynom nagrody z rozdania na poprzednim blogu :)
Aktualnie sama czekam na książkę - Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską. Jedna z blogerek była na tyle miła, że zechciała mi swoją książkę odsprzedać :) Sama chętnie spróbuję. Dużo czytałam na temat tej książki, a przede wszystkim efektów po niej. Dlatego sama chce się przekonać czy rzeczywiście efekty po niej są, aż tak piorunujące. Pff...zresztą na stronie Ewy na FB, co chwilę widać zdjęcia z super przemianą nawet po dwóch miesiącach ćwiczeń (!).
Jak Wam idzie w tej dziedzinie ? Jakieś nowe wyzwania ? Mała sukcesy ? Może przygotowania do walki o nową siebie :) ?

Dzisiaj całkiem przypadkiem byłam w Lidlu. Nie powiem...ciekawą ofertę prezentują :) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym sobie czegoś nie kupiła :) Niestety nie miałam czasu na większe zakupy. Jednak póki co nabyłam sobie mus do ciała z Perfecty.





 Lidl z tej firmy oferuje również peeling solny, cukrowy peeling, masło do ciała oraz maseczki ;) Wydaje mi się, że ceny nawet nie są wygórowane.
Chciałabym sobie jeszcze kupić balsam do ciała z Soray - miałam wcześniej, genialny zapach.
Produkty te są z oferty Tydzień fitness od kuchni. Tutaj znajdziecie więcej :)
Może się na coś skusicie ? A może już coś udało się Wam kupić ? Pochwalcie się :)
Natomiast od 12 sierpnia w Lidlu - Czas na sport, moda dla aktywnych. Tutaj macie gazetkę. Może również znajdziecie coś dla siebie :)

Ostatnimi czasy cały miesiąc zapuszczałam paznokcie. Kiedy już urosły na zadowalającą mnie długość, udało mi się je pomalować to...połamały się po tygodniu w pracy :(
Na włosy nie narzekam, bo akurat są grube i gęste. Chętnie zamieniłabym się na jakieś cienkie piórka...ale nie o tym.
Próbowałyście może tabletek Belissa ? Prawdopodobnie udam się dzisiaj wieczorem do apteki po nie, jednak wcześniej chciałabym poznać Waszą opinię :)
Czy rzeczywiście poprawiają kondycję włosów, skóry i paznokci ?
Jeśli uda mi się dzisiaj kupić te tabletki, a będziecie miały ochotę na jakąś mini recenzję to dajcie znać :) Postaram się dla Was coś takiego napisać.











Lubicie malować paznokcie ? Macie ulubiony kolor lub wzór :) ?








Mój podwieczorek z kiedyś tam... .






Pamiętajcie o piciu dużej ilości wody w takie upały :) ! Do tego nakrycie głowy i krem, zanim wyjdziecie na słońce.



Trzymajcie się Miśki,

5 komentarzy:

  1. Mi już przeszedł szał na Ewę, wole obecnie Zuzkę (na pewno słyszałaś), ale nadal ją szanuję, bo odwaliła kawał dobrej roboty. Z przyjemnością poczytałabym jej książkę, więc może chociaż poczytam recenzję u Ciebie? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takich suplementów polecam też skrzyp, bo oprócz paznokci wpływa też dobrze na włosy i chyba jest tańszy niż belissa.
    Co do malowania to ja lubię chyba wszystkie kolory, właśnie godzinę temu pomalowałam je na koralowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mus do ciała i inne masła stoją chyba po 7.99 o ile dobrze pamiętam. Przypomniałas mi, że zapomniałam ostatnio na nie zobaczyć :) Ceny nie są wygórowane, a wręcz zachęcające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie uzywaj tego g* zobacz ile tam jest parafiny!

    OdpowiedzUsuń