piątek, 30 sierpnia 2013

mój absolutny ulubieniec

Cześć,
Dzisiaj trochę inaczej, bo kosmetycznie.
Informuję Was, że przez pewien czas na blogu nie będzie żadnych moich autorskich zdjęć z racji tego, że mój brat wyjechał na baaardzo długo i zabrał jedyny aparat, który mieliśmy w domu... .
Temat dzisiejszego postu to: mój absolutny ulubieniec. O kim mowa ?


Eveline Cosmetics

Slim Extreme 3D

Total PUSH-UP Effect



Co m.in. wchodzi w skład tego produktu ?

* Volufiline - ekstrakt, który stymuluje rozwój lipidów w komórkach tłuszczowych, reguluje proces ich magazynowania oraz poprawia mikrokrążenie. Dodatkowo powiększa oraz modeluje biust, sprawia że staje się on pełniejszy i bardziej okrągły.

* Kwas hialuronowy - maksymalnie nawilża skórę. Nadaje piersiom młodzieńczą jędrność i sprężystość oraz wzmacnia naturalny biustonosz.

* Centella asiatica - pobudza fibroplasty do syntezy kolagenu, zwiększając elastyczność włókien tkanki łącznej.  Wzmacnia naczynia krwionośne i poprawia mikrokrążenie, dzięki czemu biust staje się pełniejszy i bardziej kształty.

*Algi laminaria - wzmacnia strukturę szkieletu skóry. Poprawiają przemianę materii w skórze, detoksykują i oczyszczają.

* Acacia collagen - składnik ujędrniający, pobudza komórki skóry do zwiększonej produkcji kolagenu. Modeluje linię biustu i daje natychmiastowy efekt push-up. 

* Kofeina - pobudza mikokrążenie, detoksykuje, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze. Jednocześnie zwiększając jej sprężystość i skuteczność.

Jestem laikiem w tym temacie. Jednak równie ciekawie wygląda tabelka potwierdzona skuteczność.

Potwierdzona skuteczność:

* wymodelowany i ujędrniony biust - do 100%
* wypełnione i powiększone piersi około 2cm - do 75%
* elastyczna i gładka skóra - do 100%


To tylko cyferki. Najlepiej oczywiście wypróbować. Długo się nie zastanawiałam. Spróbowałam i co ?


Ten produkt całkowicie mnie uwiódł ! Czym ?

+ cena
+ zapach
+ konsystencja
+ efekty

Tym samym ten produkt stał się moim numerem jeden. Przy regularnym stosowaniu efekty są wyśnione, cudowne, a przede wszystkim realne :) !


Stosujecie kosmetyki firmy Eveline ? Jaki jest Wasz ulubieniec ? Co jesteście w stanie polecić, a może macie jakieś 'buble' ? Może same stosowałyście ten produkt :) ? 
Czekam na Wasze komentarze i opinie :)


--------------------------------------------------------------------------------
Post nie powstał w ramach żadnej współpracy ;)

5 komentarzy:

  1. Efekty niestety znikają po odstawieniu kosmetyku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt- jest świetny, stosowałam go przez pewien czas i trzeba do niego powrócić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję go od misiąca, ale nie regularnie, co musi się zmienić! :) Totalnie uwiódł mnie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. eveline ma to do siebie że dopóki się stosuje, jest ok, a kiedy nie - wszystko wraca do stanu poprzedniego. ale przynajmniej jest tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stosowałam kiedyś inne produkty eveline, ale teraz jestem zdania, że lepiej regularnie używać zwykłego balsamu nawilżającego niż bawić się w takie cuda

    OdpowiedzUsuń