środa, 4 listopada 2015

dermokonsultacje - Ziaja

Witajcie,


Dzisiejszy post lekko o charakterze informującym.
Być może ktoś z Was będzie miał ochotę się wybrać, a nie wie,że takie rzeczy dzieją się w jego okolicy - ja dowiedziałam się przypadkiem odwiedzając stronę Ziaja.
Mianowicie:





Jeśli nigdy nie byliście na dermokonsultacjach, bądź byliście dawno temu to warto się przejść i zbadać skórę :) Dodatkowo Panie pomogą dobrać Nam produkty odpowiednie dla Naszej skóry :)
Niestety nie znalazłam informacji czy te dermononsultację są płatne czy nie - jednak podejrzewam, że są bezpłatne, jeśli się wybierzecie to możecie dać znać :)





Aby dowiedzieć się więcej należy odwiedzić stronę ziaja.com bądź bezpośrednio kliknąć tutaj i wybrać swoje województwo. Po kliknięciu na odpowiednie województwo pojawią się informacje gdzie, w jakich dniach i godzinach odbędą się konsultacje.

Ziaja to polska firma założona przez Zenona Ziaję oferująca kosmetyki do ciała, twarzy i włosów. Produkty nie są testowane na zwierzętach. Do wyboru mamy całą gamę kosmetyków zaczynając od kremu oliwkowego kończąc na produktach do opalania :)

Moje ostatnie zakupy w Ziaji prezentują się tak:


 

Zakupy skromne, aczkolwiek trafione.
Mój w ostatnim czasie ulubiony krem do rąk - możecie go zobaczyć tutaj. 
Krem z ceramidami i koncentratem lipidowym - nawilżający i bardzo wydajny.
Moje pierwsze opakowanie kupiłam ponad rok temu w jednej z drogerii i służył mi, aż do ostatniego miesiąca.
Skąd wiem, że jest wydajny ?
Ręce myję i nawilżam kilkanaście razy dziennie - tak już mam. Inne kremy albo za szybko się kończyły, nie ładnie pachniały - jestem wrażliwa na zapachy lub po prostu za szybko się kończyły i nie były w stanie zaspokoić moich potrzeb. Ziaja sprawdza się idealnie :)

Do zakupu dostałam również próbkę z serii "Oczyszczenie z liściem z manuka." -> więcej produktów z tej serii zobaczycie tutaj. I cóż...moja buźka była użyciu próbki była bardzo wysuszona i podrażniona. Chyba jednak manuk nie dla mnie. Jednak może, któraś z Was używa i produkt się sprawdza ? Dajcie znać :)



Namówiona przez koleżankę kupiłam krem po oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej wystarczy klik :)
Koleżanka używa ponieważ ma widoczne cienie pod oczami i to wcale nie z niewyspania.
Ja kupiłam ponieważ uległam na mową, a z drugiej strony chciałam ulżyć skórze pod oczami. I wiecie co ? Bingo. W moim przypadku po użyciu skóra po oczami i na powiekach jest "lekka" i nawilżona, czuję się jakbym miała nową skórę :P
Nie koniecznie należy używać go codziennie ze względu na małą pojemność - 15ml.
Na pewno świetnie sprawdzi się po ciężkim i męczącym dniu, bądź po całonocnej imprezie :)





Dajcie znać czy znacie i używacie produkty firmy Ziaja, jakie są Wasze opinie i faworyci :)


Pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. bardzo by mi się takie konsultacje przydały ale u mnie w województwie widzę, że wszystkie terminy przepadły już :( ale dzięki wielkie za informację, będę sprawdzać częsciej to może trafię niedługo na nową turę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie ma na liście Wielkopolski, a chętnie bym się wybrała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń