poniedziałek, 16 listopada 2015

motivation in monday #42

Cześć Kochani,

Cieszę się, że po raz kolejny odwiedzacie mojego :)
Dzisiaj poniedziałek.
Jak nakazuje Nasza poniedziałkowa tradycja jest to czas motywacji.
Motywacje na lepszy tydzień, motywacje dające siłę i energię do dalszego działania.
Motywacyjne poniedziałki, ponieważ wiele osób nie lubi poniedziałków.
My właśnie chcemy je polubić, m.in. poprzez motywacje :)

Dajcie znać, jak wyglądał Wasz dzisiejszy dzień.
U mnie szaro, buro, zimno i deszczowo.
Cały dzień na uczelni, zakorkowane ulice, ruchem kierowała policja, boląca głowa, pochmurny dzień.
Niee...za dużo na dzisiaj.
Czas znaleźć chwilę dla siebie ;)

















































Spokojnego tygodnia,

6 komentarzy:

  1. u mnie też szaro buro a początek dnia ze śniegiem:) ale to w Oslo a nie w Polsce:) dziś zaczęłam lekkie odchudzanko więc twoje motywacyjne poniedziałki są dla mnie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam teraz w internecie tego wywiadu z Anią ale znalazłam tylko urywki dotyczące kremu a ie cały tekst niestety:( ale spróbuj i ty- a jeśli znajdziesz to i mi linka podeślij:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale na mnie lepiej motywacyjnie działają zdjęcia posiłków niż sylwetek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te motywacje! Aż ma się ochotę ruszyć tyłek i samemu coś takiego osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za parę miesięcy będziesz sobie dziękował, że się dziś nie poddałeś. Motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń