poniedziałek, 23 listopada 2015

motivation in monday #43

Witajcie Kochani.

Jest poniedziałek, jestem ja i są motywacje :) !
Dzisiaj udało mi się skończyć wcześniej zajęcia, a motywacje jak w ostatnim czasie - wieczorową porą.
Jednak nie znam dnia ani godziny, dla której motywacje były by złe !
Jak nigdy naszły mnie dzisiaj o 19.30 myśli: "Ej, może by tak posprzątać?!". Długo nie czekałam i zabrałam się do pracy. Jest to o tyle dziwne, że przecież dopiero co sprzątałam - sama się sobie dziwię.
Jednak już (znowu) posprzątane, siedzę z kubkiem kakao i mam dla Was motywacje.
Za oknem od dobrej godziny prószy śnieg, jak u Was ?












































Dla tych, co przegapili mam linki do ostatnich postów (klik, klik, klik) napiszcie, co sądzicie :)

Dajcie znać, jak rozpoczęłyście nowy tydzień :) !


Pozdrawiam ciepło,

3 komentarze:

  1. Poniedziałek jak najbardziej pozytywny u mnie, mam nadzieję, że reszta tygodnia też miło zleci :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie śniadanie z truskawkami i jagodami rulez :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te mybottle niby nic, ale zawsze tak ładnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń