sobota, 31 października 2015

czas rozbić skarbonkę

Cześć,

Dzisiaj też z małym opóźnieniem, ale jestem.
Zastanawiam się, jak to wszystko będzie teraz wyglądać ponieważ aktualnie czekam na przyjazd mamy :) Największą tajemnicą jest fakt na ile przyjechała Nas odwiedzić.
Jednak to sedna.

Wcześniej, jeszcze przed tym "ogłoszeniem" coś mi mówiło: "Nie kupuj dużo, będą promocje.", "Uważaj zaraz będzie fajna oferta.", "Kupisz za dwa tygodnie zdążysz." - jakiś taki głosik do mnie przemawiał.
Minęło kilka dni i w sieci można było znaleźć informację, że Rossmann znowu szykuje dla Nas -49% na odpowiednie kosmetyki :) ! No czyż to nie cudowna znajomość ?!

2.11-6.11 -> kolorówka, tj. lakiery i odżywki do paznokci, szminki, kredki do ust czy błyszczki.
7.11-13.11 -> o 49% taniej upolujecie: tusze do rzęs, kredki do oczu, cienie do powiek oraz eyelinery.
14.11- ? -> pudry, róże, podkłady


Wydaje mi się, że przy takiej okazji można kupić sobie kilka produktów "na zapas". Ja jednak prawdopodobnie nie będę miała takiej potrzeby, jednak już mam listę w głowie co upoluję na promocji :)

Jeśli chodzi o pierwszy tydzień to na pewno lakier. Przecież ich nigdy dość !
Teraz jednak w 100% skorzystam z okazji i planuję zakup lakieru z Rimmela, być może z Astor oraz Miss Sporty - mają naprawdę dobre lakiery, a przy promocji cena będzie naprawdę niska ;)











Zastanawiam się również nad szminką w formie kredki - mam nadzieję, że wiecie mi chodzi :)
Być może skuszę się na coś w kolorze nude lub bladego różu. Proszę polećcie mi dobrą kredkę, będę wdzięczna :)

Jeśli chodzi o drugi tydzień promocji to chyba odpocznę. Ewentualnie kupię na zapas mój ulubiony tusz
z Maybellina jednak muszę się jeszcze nad tym zastanowić.





Co prawda dopiero co kupiłam nie dawno podkład, ale z okazji -49% kupię jeszcze jeden do przetestowania :) Zastanawiam się wstępnie nad podkładem z Maybelline. Tutaj również wysłucham Waszych propozycji :)








Na pewno dam Wam znać co kupiłam.
Dajcie znać, co Wy planujecie upolować na promocji z Rossmanie. W komentarzach zostawiajcie jeszcze Wasze sprawdzone propozycje dotyczące kredki do ust i podkładu :)


Miłego weekendu,

3 komentarze:

  1. Z okazji promocji wykupię chyba całą szafę Rimmela :D
    Ja jako podkład używam krem BB Dream Fresh z Maybelline. Jeżeli nie masz dużych problemów z cerą, a jednocześnie masz jasną skórę, to powinien się super sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka typów. Lash Sensational, odżywka Eveline do rzęs (jako baza pod tusz), Eveline Volumix Fiberlast, maty z Color Tatoo i szminka z matowej serii Maybelline (intensywna czerwień, mnie pamiętam nazwy).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie mogę się doczekać, bo mam całą listę :D

    OdpowiedzUsuń