piątek, 16 października 2015

pielęgnacja w Biedronce

Cześć,

Dzisiaj post o lekkim zabarwieniu kosmetycznym.
Nie wiem czy śledzicie na bieżąco stronę Biedronki czy też przeglądacie ich gazetki.
Chciałabym Wam pokazać, co od poniedziałku zagości w sklepach i co fajnego możecie upolować.
W tym poście pokażę Wam na, co ja planuję kupić - może akurat pokryją się nasze typy :) ?

To, co na pewno wrzucę do koszyka:


Mydło w płynie Linda 300ml, cena 3,49zł
Jeśli nie wiecie to tak - mam fioła na punkcie mydeł w płynie, kremów do rąk i wszystkiego podobnego czym mogę dbać o dłonie. Nawet nie potrafię zliczyć ile razy dziennie myję ręce - jest to jeszcze przyjemniejsze, gdy mamy fajne mydło do rąk :)



 Płyn do płukania ust Colgate 250ml, cena 4,99zł
Nigdy nie udało mi się kupić płynu do ust, chociaż zawsze chciałam go wypróbować. Myślę, że dzięki tej ofercie Biedronki z chęcią się skuszę :)


 Kremowy żel pod prysznic BeBeauty 700ml, cena 7,99zł
Do kąpieli odkąd pamiętam używam różnego rodzaju żeli. Stąd też świetnie wpasowała się ta oferta. Co prawda zastanawiam się jeszcze nad tym zakupem, ale jeśli się zdecyduję to wybiorę zapach melona
i kokosu :)



Lakier do paznokci Eveline 10ml, cena 5,99zł
Dawno nie kupowałam lakierów, więc dlaczego nie zrobić by tego właśnie w poniedziałek :) ? Poluję na widoczny po lewej stronie nudziak :) Zastanawiam się jeszcze nad ostatnim kolorem - coś w stylu ciemnej wiśni.


Olejek do ciała 150ml, cena 12,99zł
Ten produkt mnie zaintrygował. Stąd pytanie do Was - czy ktoś miał ? czy ktoś używał ? czy olejki są skuteczne/widać efekty ? Dajcie znać w komentarzach :)



 Szampon lub odżywka Argan Professional 400ml, cena 8,99zł
Zastawiam się również na zakupem tego szamponu. Nigdy wcześniej nie wpadł w moje ręce. Dlatego, jeśli używaliście to dajcie znać czy warto kupić :)



 Zestaw: Frutis szampon 400ml + odżywka 200ml, cena 13,99zł
Jeśli nie zdecyduję się na szampon Argan Professional to na pewno kupię zestaw z Garniera. Prawdopodobnie będzie to zestaw Goodbay Damage - kiedyś używałam i byłam naprawdę zadowolona, także polecam :)




Tutaj znajdziecie całą gazetkę Biedronki - Kompleksowa pielęgnacja, ważną od poniedziałku 19.10.2015r.
Dla tych, którzy nie wiedzieli o tej ofercie - służę pomocą.
Dajcie znać, co planujecie kupić oraz co polecacie - oj biedne nasze portfele :)



Miłego weekendu,

5 komentarzy:

  1. Ten olejek do ciała by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydło w płynie polecam, one mega świetnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W poniedziałek rano biegnę do Biedry i opróżnię swój portfel do sucha (jak zawsze przy tego typu promocjach ;))
    Dziękuję za informację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Raspberry vanilla pachnie jak malinowa mamba, serio :)

    OdpowiedzUsuń