środa, 7 października 2015

warto pomagać :)

Cześć,

Dzisiaj środa - 7 października.
Ten post jest setnym na moim blogu. Dlatego postanowiłam, że będzie wyjątkowy.
Wyjątkowy dla mnie. Mam nadzieję, że złapiecie ode mnie ten klimat :)

Nie od dzisiaj wiadomo, że warto pomagać.
Dlaczego ? Po co ?
Przede wszystkim dla własnej satysfakcji i poprawy warunków tym, którzy tego potrzebują.
Pomagać można na różne sposoby. Od wolontariatu, do wpłat jednorazowych/stałych poprzez adopcję.
W tym poście chciałam Wam pokazać, jak ja pomagam codziennie.


Nikomu nie trzeba przedstawiać akcji PAH - Pajacyk. Oto i on.



Jeden klik i zapewniamy posiłek jednemu dziecku.
Dla Nas to kwestia kilku sekund, dla dzieci to o wiele więcej.
Po co ?
Jeśli potrzebujecie czegoś więcej niż satysfakcji z tego co robicie myślę, że każdemu wystarczy wielkie "dziękuję" na monitorze :)








Od jakiegoś czasu na moim blogu znajdziecie również banner KarmimyPsiaki.pl
Na stronie możecie pomagać wszelako. Od zakupu koszulki, której dochód idzie na pomoc zwierzakom, poprzez wpłaty, adopcję, pomoc w organizowaniu zbiórki karmy/pieniędzy czy inne formy pomocy. Jeśli jesteście zainteresowani koniecznie zajrzyjcie na ich stronę tutaj :)



Jeśli chcecie poczytać więcej na ten temat zajrzyjcie do tego posta, gdzie pisałam o KarmimyPsiaki :)


Jeden klik pomaga również zwierzakom ze strony PustaMiska. Tutaj pomagacie zwierzakom. Jedno wejście, jeden klik i radość zwierzaków bezcenna. Klikajcie i pomagajcie :) !





Od kilku dni na blogu znajdziecie również banner do strony dlaSchroniska.pl
Na stronę weszłam przypadkowo. Jednak od razu do mnie trafiła.
Akcja jest bardzo prosta.
Na stronie macie "profile" zwierzaków, które potrzebują pomocy i ich pasek zapotrzebowania - w ilu procentach ich roczny zapas został zapełniony.





Pomóż możemy każdemu zwierzakowi - psom, kotom, a nawet jeżom (!) Są to zwierzaki ze schronisk
z całej Polski o czym możecie przeczytać na stronie.

Wybieracie zwierzaka, któremu chcecie pomóc. Wchodzą na jego "profil" dowiadujecie się, czego jeszcze potrzebuje. Nie ważne czy kupicie jedną psią karmę czy dwie kocie zabawki lub smycz na psa - każdy zakup jest potrzebny i zapewnia zwierzakom byt na cały rok. Wszystkie pozostałe informacje znajdziecie na stronie :)




Jeśli nie chcecie/nie możecie kupić czegoś dla zwierzaka na stronie znajdziecie również inne formy pomocy. Każda jest potrzebna i za każdą zwierzaki są wdzięczne - od udostępnienia inicjatywy, zamieszczenia linku
w komunikatorze po zakup koszulki. Forma pomocy do wyboru do koloru. Nie czekaj, pomóż :) !






Czasem zdarza się, że kupuję coś czego kompletnie nie potrzebuję, a przecież mogę te kilka złotych przeznaczyć na pomoc zwierzakom, które naprawdę tego potrzebują.
Wczoraj wspomogłam kotkę Daisy. Może i Wam uda się komuś pomóc :)


Wiele razy chciałam wybrać się do Domu Dziecka czy do schroniska. Jednak niestety lub stety jestem zbyt wrażliwa. Zaczęłabym płakać w tym Domu Dziecka i zamiast tym dzieciakom pomóż, tylko tym zaszkodziła. Do schroniska nie mogę iść, bo wiem, że skończy się tak samo. Na samą myśl mam zły w oczach. Gdybym tylko mogła to przygarnęłabym wszystkie dzieciaki i wszystkie zwierzaki, które potrzebują domu, ciepła
i miłości. Niestety jest to niemożliwe. Jeśli tylko istnieje forma pomocy - taka, o której pisałam wyżej to, jak najbardziej :) !
Jest wiele stron, która czeka na Wasz "klik". W komentarzach możecie się podzielić stronkami, na które zaglądacie - na pewno zajrzę.

Udostępniajcie, piszcie o podobnych akacjach, pomagajcie.
Pamiętajcie, że dobro wraca z podwójną siłą :)
Przecież każdy wie, że...


w a r t o   p o m a g a ć


Wszystkiego dobrego,

3 komentarze:

  1. Pamiętam, że gdy byłam dzieckiem w zakładkach na komputerze był właśnie pajacyk, w którego codziennie klikałam. Powinnam chyba wrócić do tego nawyku i zacznę od dzisiaj :)

    Zapraszam do siebie :) simplejoung.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że warto zwróić uwagę jeszcze na: http://trenujepomagam.pl/

    OdpowiedzUsuń