poniedziałek, 3 sierpnia 2015

motivation in monday #27

Witajcie Kochani,


Dzisiaj pierwszy poniedziałek sierpnia.
Dobry czas na polubienie poniedziałków, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście.
Mnie się udało dzięki temu, że zbieram dla Was przez tydzień motywacje, a później wrzucam je tutaj.
Wiem, że niektórym z Was taki kop w poniedziałkowy dzień jest potrzebny.
Dlatego też dlaczego nie lubić poniedziałków, skoro można rozdawać pozytywną energię :) ?
















































Pięknego poniedziałku :) !

6 komentarzy:

  1. Coś dla mnie! Ja potrzebuje codziennie dawkę motywacji żeby iść na siłownię ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak polubiłam swoją nową pracę, że z przyjemnością w poniedziałek wychodzę z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciało ma ta dziewczyna na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat poniedziałki lubię, ale takie motywacje fajna rzecz :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda się taka motywacja na moją podróż w schudnięciu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń