poniedziałek, 17 sierpnia 2015

motivation in monday #29

Witajcie,

Nie ma to, jak wieczorową porą usiąść i doładować się dobrymi motywacjami.
Mam nadzieję, że siadacie z czystym sumieniem :)

U mnie w planach był/jest Skalpel.
Jednak nie wiem, co z tego wyjdzie, ponieważ dzisiaj wyjątkowo mam zabiegany dzień i wręcz ledwo, co znalazłam chwilkę, żeby napisać post.
Wstyd było by się dzisiaj nie poruszać.
Tym bardziej po tygodniowej przerwie, gdzie fala upałów znacznie dała mi się we znaki i tym samym musiałam odpuścić.
Nie gadam więcej, tylko wrzucam motywacje - dla Was i dla mnie samej i lecę kończyć swoje zadania, żeby wygospodarować czas na Skalpel :)


















































Jak wyglądał Was dzisiejszy dzień, co ćwiczyliście ?
A może trening dopiero przed Wami ?
Bądź też macie dzisiaj reset day :) ?





Pozdrawiam ciepło,

6 komentarzy:

  1. Dzisiaj rest chociaż dużo chodziłam po mieście a jutro trening z samego rana pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siłownia już za mną, i zaraz bieg ;)

    zapraszam http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem okazję ćwiczyć ten przysiad przy ścianie. Ciężka sprawa choć wydaje się proste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj tylko spacer z psem, bo mało czasu, chociaż wiem, że na trening powinno się znaleźć przynajmniej te 0,5h :)

    Zdjęcia bardzo motywujące, kilka już zapisanych na komputerze :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wczoraj 8 km spacer z wózkiem :)

    OdpowiedzUsuń