poniedziałek, 10 sierpnia 2015

motivation in monday #28

Witajcie,

Dzisiaj poniedziałki.
Lubię poniedziałki.
Co poniedziałek przygotowuję dla Was dawkę motywacji.
Każdy poniedziałek rozpoczyna nowy tydzień.
Nowy tydzień = nowe wyzwania :)
Lubię rozpoczynać poniedziałki wspólnie z Wami.


















































Jak u Was z ćwiczeniami w upały ?
Ja niestety muszę zrobić przerwę, ponieważ ostatnia aktywność nie skończyła się dla mnie najlepiej... .

Bądźcie ostrożni ;)





Dbajcie o siebie,

5 komentarzy:

  1. Widziałam to zdjęcie i nie pomogło... Zjadłam dzisiaj chipsy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Upały dają w kość. Dziś po 5 minutach treningu byłam gotowa wszystko rzucić i pójść pod zimny prysznic, ale nie dałam się pokonać .Muszę wydrukować coś z Twoich motywacji. Wtedy nie będę miała żadnych wątpliwości czy ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam motywacje po siłowni trochę dziwnie ale to nic mam motywację na jutrzejszy trening ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj przyda się motywacji przy tych upałach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ćwiczę na świeżym powietrzu otoczona drzewkami, także mam sporo cienia. A dodatkowo na trening w okresie letnim wybieram się w późniejszych godzinach niż zazwyczaj, ok. 20-21. Późno, ale przynajmniej nie ma mega gorączki!

    OdpowiedzUsuń